E-BUSKİ ONLİNE ABONE REHBERİ ÖNERİ & TALEP SU VE ŞEHİR BURSA
DERGİSİ
SU ANALİZ
RAPORLARI
HİZMET NOKTALARI

İnsan Kaynakları Yönetimi

Buski Genel Müdürlüğü

Marmara Belediyeler Birliği’nin düzenlediği konferansta, “insan kaynakları yönetimi ve atama işlemleri” konusu ele alındı.


Marmara Belediyeler Birliği’nin düzenlediği konferansta, “insan kaynakları yönetimi ve atama işlemleri” konusu ele alındı.

Bursa Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü Konferans Salonu’nda düzenlenen konferansta konuşan Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Devlet Planlama Başkanlığı Daire Başkanı Adem DİNÇ, 6360 Sayılı Kanun’la meydana gelen değişiklikle gündeme gelen insan kaynakları yönetimi ve atama işlemlerine ilişkin bilgilendirmede bulundu.

BUSKİ Genel Müdürlüğü başta olmak üzere Bursa Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı kuruluşlarda görevli personel ve idari kadro ile Sakarya Büyükşehir Belediyesi’nin ilgili birimlerinde çalışanların katıldığı etkinlikte yeni dönemde yerel yönetimleri bekleyen idari yapılanmalardaki değişiklikler mercek altına alındı.

6360 Sayılı Kanun’la; mevcut büyükşehir belediyelerin sınırlarının il sınırlarına genişletildiğini, nüfusu 750 binin üzerinde olan illerin il belediyeleri, sınırları il mülki sınırları olmak üzere büyükşehir belediyesine dönüştürdüğünü, büyükşehirlerdeki il özel idarelerinin, belde belediyelerinin ve köylerin (orman köyleri dahil) tüzel kişiliklerinin kaldırıldığını hatırlatan Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Devlet Planlama Başkanlığı Daire Başkanı Adem DİNÇ, buna bağlı olarak insan kaynakları yönetimi ve atama işlemlerinde de değişiklikler yapıldığını belirtti.

6360 Sayılı Kanun’la ilgili personel devri, tasfiye ve paylaştırma işlemleri hakkında bilgi veren DİNÇ, kapanan belediye ve özel idareler ile bu kuruluşları devir alacak büyükşehir belediyesi açısından kadro işlemleri ve norm değişiklikleri memur sözleşmeli personel, işçiler ve geçici işçilere yönelik son düzenlemelerle ilgili açıklamalarda bulundu.

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BUSKİ
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER
ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ