E-BUSKİ ONLİNE ABONE REHBERİ ÖNERİ & TALEP SU VE ŞEHİR BURSA
DERGİSİ
SU ANALİZ
RAPORLARI
HİZMET NOKTALARI

2013’Te Kalite Hedeflerine Ulaşıldı

Buski Genel Müdürlüğü

Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü’nün 2013 yılı kalite hedefleri, BUSKİ Konferans Salonu’nda yapılan toplantıda mercek altına alın

2013’TE KALİTE HEDEFLERİNE ULAŞILDI

Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü’nün 2013 yılı kalite hedefleri, BUSKİ Konferans Salonu’nda yapılan toplantıda mercek altına alındı.

Kalite stratejisini, çevresi ve halkı ile bütünleşen, sunduğu hizmetlere güvenle bakılan, kalite yönetim sisteminin gereklerini sürekli iyileştiren ve alanında örnek bir kurum olma doğrultusunda belirleyen BUSKİ, 2013 yılında da kalite hedeflerini yakalama başarısı gösterdi.

BUSKİ Genel Müdür Yardımcıları İsmail YILMAZ, Güngör GÜLENÇ ile daire başkanları, şube müdürleri ve BUSKİ çalışanlarının hazır bulunduğu toplantıda, kamu kurumu olmanın verdiği sorumluluk bilinciyle, kalite yönetim sisteminin gerekleri doğrultusunda hizmetin en iyisinin hedeflendiğine işaret edildi.

2014’te de müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini karşılayacak materyal ve hizmetlerin en üst düzeyde harekete geçirilmesi, tedarikçi ve tüm çalışanların motivasyonunun azami ölçüde sağlanabilmesi için çalışmalara artan tempoyla devam edileceğinin altının çizildiği toplantıda, 2014 yılının sağlık, mutluluk ve başarı getirmesi dileğinde bulunuldu.

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BUSKİ
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER
ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ