E-BUSKİ ONLİNE ABONE REHBERİ ÖNERİ & TALEP SU VE ŞEHİR BURSA
DERGİSİ
SU ANALİZ
RAPORLARI
HİZMET NOKTALARI

BUSKİ ALO 185 Çağrı Merkezi'nin başarılı çalışanlarına büyük onur

Buski Genel Müdürlüğü

Bursa Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü’nün “hızır acil servis birimi” gibi işlev gören BUSKİ ALO 185 Çağrı Merkezi, başarılı elemanlarını ödüllendiriyor. Bu kapsamda, Temmuz 2017’de başlattığı “ayın elemanı” uygulamasına devam eden BUSKİ ALO 185 Çağrı Merkezi, ağustos ve eylül aylarının başarılı elemanlarını da belirledi.

 

Ayın elemanlarını kabul eden BUSKİ Genel Müdürü İsmail Hakkı ÇETİNAVCI, BUSKİ ALO 185 Çağrı Merkezi’nin, BUSKİ’nin hizmet alanına giren her konudaki arıza ve şikayetleri, hassasiyetle değerlendirdiğini belirtti.

Çağrı Merkezi’nin, vatandaşla iletişimin ilk basamağını oluşturduğunu vurgulayan ÇETİNAVCI, sorunların ilgili birimlerine aktarımında gösterdikleri üst düzey performans nedeniyle çalışanları kutladı.

BUSKİ Genel Müdürü İsmail Hakkı ÇETİNAVCI’nın konuşmasının ardından ağustos ayının elemanı Mustafa Fatih ULUDAŞ ile eylül ayının elemanı Ayla SOLAKLAR, başarı plaketlerini ÇETİNAVCI’nın elinden aldılar. (10.10.2017)

BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ

BUSKİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ