E-BUSKİ ONLİNE ABONE REHBERİ ÖNERİ & TALEP SU VE ŞEHİR BURSA
DERGİSİ
SU ANALİZ
RAPORLARI
HİZMET NOKTALARI

Kalite maratonunun yılmaz koşucusu

Buski Genel Müdürlüğü

Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin ‘marka kent Bursa’ projeksiyonu kapsamında gerçekleştirdiği yatırımlarla, adından başarıyla söz ettiren Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü, kaliteden taviz vermeyen üstün hizmet anlayışıyla da dikkat çekiyor.

Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin ‘marka kent Bursa’ projeksiyonu kapsamında gerçekleştirdiği yatırımlarla, adından başarıyla söz ettiren Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü, kaliteden taviz vermeyen üstün hizmet anlayışıyla da dikkat çekiyor.

Türkiye’deki, su ve kanalizasyon idareleri içerisinde ISO 9001 Kalite Yönetim Belgesi’ne sahip ilk kurum olma unvanına sahip bulunan BUSKİ, kalite çıtasını sürekli yüksekte tutan yönetim stratejisiyle kalite hedeflerini sürekli gözden geçiriyor.

Bu kapsamda, BUSKİ’nin 2015 yılı kalite hedefleri, BUSKİ Konferans Salonu’nda yapılan toplantıda mercek altına alındı.

BUSKİ Genel Müdür Yardımcıları İsmail YILMAZ, Güngör GÜLENÇ, daire başkanları, şube müdürleri ve kurum çalışanlarının katıldığı toplantıda, BUSKİ İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanı Adem VURAL kalite istatistik verilerini sundu.

İlçeler bazında sunulan su, kanalizasyon ve diğer altyapı hizmetleriyle abonelere verilen hizmetlerin belirlenen hedefler doğrultusunda değerlendirildiği istatistiki veriler, BUSKİ’nin kaliteli hizmet olgusuna verdiği önemi bir kez daha gözler önüne serdi.

Toplantıda ayrıca Ortadoğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) Sosyoloji Bölümü’nce gerçekleştirilen “BUSKİ Çalışan Memnuniyet Anketi” de ODTÜ Öğretim Üyesi Sosyolog Yusuf ŞAHİN’in sunumuyla açıklandı.

Anket, önceki yıllarda olduğu gibi 2015’te de çalışanların BUSKİ’den olan memnuniyetini ortaya koydu.

BUSKİ Genel Müdürü İsmail Hakkı ÇETİNAVCI’nın adına konuşan Genel Müdür Yardımcısı İsmail YILMAZ da çalışanlara teşekkür etti.

BUSKİ’nin gerçekleştirdiği altyapı hizmetleriyle çok önemli bir görevi yerine getirdiğine değinen YILMAZ, kalite yolculuğunun bitmeyen bir maraton olduğunu, bütün birimleri ve çalışanlarıyla kalite bayrağını zirveye taşımanın kararlılığında olduklarını vurguladı.

Konuşmaların ardından, 30 kalite temsilcisi ile 30 dokümantere sertifikaları verildi. (23.12.2015)

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BUSKİ

BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER

ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ