E-BUSKİ ONLİNE ABONE REHBERİ ÖNERİ & TALEP SU VE ŞEHİR BURSA
DERGİSİ
SU ANALİZ
RAPORLARI
HİZMET NOKTALARI

Kalite olgusu süreç yönetimiyle hedefine ulaşır

Buski Genel Müdürlüğü

Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığı ile Kalite Birliği (KALBİR) tarafından gerçekleştirilen etkinlikte, yönetim sistemlerinin yönetilmesi ve organizasyon kalitesi mercek altına alındı.

Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığı ile Kalite Birliği (KALBİR) tarafından gerçekleştirilen etkinlikte, yönetim sistemlerinin yönetilmesi ve organizasyon kalitesi mercek altına alındı.

BUSKİ Konferans Salonu’nda düzenlenen etkinlikte, kalite olgusunun süreç yönetimiyle anlam kazanacağına işaret edildi.

Etkinliğin açılışında konuşan Türk Standartları Enstitüsü (TSE) Baş Araştırmacısı ve KALBİR Başkan Vekili Mustafa KARAMAN, “2016 Kalite Yılı Projesi” kapsamında, ücretsiz sertifikalı eğitim ve seminerler verdiklerine dikkat çekerek, kalite bilincinin oluşumuna büyük önem verdiklerini vurguladı. (06.04.2016)

BUSKİ’nin gerçekleştirdiği altyapı hizmetleriyle kalite olgusuna önem verdiğini gösterdiğini belirten KARAMAN, “BUSKİ’deki kalite bilincinin varlığı, gerçekleştirdiği altyapı çalışmalarında da kendini hissettiriyor. KALBİR olarak, gerek özel gerekse kamu kurumlarında kalite bilincinin artırılmasına yönelik ciddi çalışmalar sergiliyoruz. 42 paydaşımızla birlikte kalite seferberliği başlattık. Seminerlerimiz, toplum katmanlarının bütününe açık olup kalite olgusunun toplumların gelişiminde ne denli büyük bir öneme sahip olduğunu vurgulamayı amaçlıyor” diye konuştu.

Sigma Center Genel Müdürü ve Yönetim Sistemleri Uzmanı Yılmaz ALTAŞ da konuşmasında, toplam kalite yönetimi olgusunun temelini, süreç yönetiminin oluşturduğuna dikkat çekti.

Süreç yönetimini ihmal eden kalite anlayışının başarıya ulaşamayacağına işaret eden ALTAŞ, “Süreç yönetimi, bir kurumun performansının sürekli olarak iyileştirilmesini sağlayan ve süreçleri temel varlık kabul eden bir yönetim disiplinidir. Aralarında birlik olan, belli bir düzen veya zaman içinde tekrarlanan, ilerleyen, gelişen olay ve hareketler zincirinin her bir halkası süreç yönetimiyle birbirine bağlanır. Dolayısıyla işbirliği disiplinini sağlayan halkalardan birinin dahi kopması, kalite kavramının içerdiği anlamın yok olmasını da beraberinde getirir” diye konuştu.

Günümüz iş dünyasında rekabet olgusunun giderek kızıştığına işaret eden ALTAŞ, süreç yönetimlerini sağlıklı temeller üzerine konumlandırmış firmaların bu ortamdan kazançlı çıkacaklarını da sözlerine ekledi. (06.04.2016)

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BUSKİ

BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER

ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ