E-BUSKİ ONLİNE ABONE REHBERİ ÖNERİ & TALEP SU VE ŞEHİR BURSA
DERGİSİ
SU ANALİZ
RAPORLARI
HİZMET NOKTALARI

Kalite yönetiminde sürekli iyileştirme

Buski Genel Müdürlüğü

Çevresi ve halkı ile bütünleşen, sunduğu hizmetlere güvenle bakılan, alanında örnek ve öncü bir kurum olmanın vizyonuyla sürdürdüğü çalışmalarıyla dikkat çeken Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü, toplam kalite anlayışının da seçkin örneklerini sunuyor.

Çevresi ve halkı ile bütünleşen, sunduğu hizmetlere güvenle bakılan, alanında örnek ve öncü bir kurum olmanın vizyonuyla sürdürdüğü çalışmalarıyla dikkat çeken Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü, toplam kalite anlayışının da seçkin örneklerini sunuyor.

Bu kapsamda, kalite eğitimlerine ağırlık veren BUSKİ bunun son örneğini, “Kalite Yönetimi ISO 9001 Sürekli İyileştirme” semineri ile verdi.

İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığı’nın organizasyonuyla 26-30 Ocak 2015 tarihlerinde BUSKİ Konferans Salonu’nda düzenlenen seminere birimlerdeki kalite sorumluları katıldı.

Türk Standartları Enstitüsü (TSE) Bursa İl Müdürlüğü Kalite Uzmanı Yücel MİNAS ile TSE İstanbul İl Müdürlüğü Kalite Uzmanı Nihat KÖLÜK’ün konuşmacı olarak katıldıkları seminerde, “kalite yönetimi” kavramının içerdiği anlam bütünlüğü ile kurumlar açısından içerdiği önem ele alındı.

Söz konusu eğitimle, BUSKİ’de gerçekleştirilen bütün faaliyetlerin performans kriterlerinin belirlenmesi, hedeflerinin oluşturulması ve iyileştirilmesi amaçlanıyor.

“Kalite Yönetimi ISO 9001 Sürekli İyileştirme” eğitimi ile BUSKİ’nin birimlerindeki süreç performanslarının iyileştirilerek müşteri memnuniyetinin artırılması ise hedeflenen bir başka amacı oluşturuyor.

Eğitim sonunda, katılımcılara, katılım sertifikaları verildi.

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BUSKİ

BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER

ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ