E-BUSKİ ONLİNE ABONE REHBERİ ÖNERİ & TALEP SU VE ŞEHİR BURSA
DERGİSİ
SU ANALİZ
RAPORLARI
HİZMET NOKTALARI

Kesintisiz Ve Çözüm Odaklı Hizmet

Buski Genel Müdürlüğü

Bursa’nın en önde gelen hizmet kuruluşu Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü, hizmet kurumu olmanın verdiği sorumluluk bilinciyle, mü

KESİNTİSİZ VE ÇÖZÜM ODAKLI HİZMET

Bursa’nın en önde gelen hizmet kuruluşu Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü, hizmet kurumu olmanın verdiği sorumluluk bilinciyle, müşteri odaklı çalışmalarında yeni bir sayfa açmaya hazırlanıyor.

BUSKİ bu kapsamda, “Alo 185 Arıza Şikayet Hattı”nı yeniden yapılandırıyor.

Uygulama ile vatandaşa geri dönüşümlü, çözüm odaklı hızlı hizmet sunulması hedefleniyor.

BUSKİ Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı’nın koordinasyonuyla hayata geçirilmeye hazırlanılan proje, BUSKİ Genel Müdürü İsmail Hakkı ÇETİNAVCI, Genel Müdür Yardımcıları İsmail YILMAZ, Güngör GÜLENÇ, daire başkanları ve şube müdürlerinin katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda bütün yönleriyle ele alındı.

Bilgi çağının eriştiği teknolojik gelişmelerden en ileri düzeyde yararlanmanın çalışmaları içerisinde olduklarını belirten BUSKİ Genel Müdürü İsmail Hakkı ÇETİNAVCI, bundan amaçlananın, hizmet alanları içerisindeki bütün kesimlere hizmetin en iyisini ulaştırabilmek olduğunu vurguladı.

6360 Sayılı Yasa uyarınca, 30 Mart 2014 yerel seçimleri sonrasında büyükşehir sınırlarının il mülki sınırlarını kapsayacak biçimde genişleyeceğini ifade eden ÇETİNAVCI, “Bu, bir kamu kurumu olarak, görev ve sorumluluk alanımızın bütün Bursa olacağı anlamına geliyor. İnsan odaklı hizmet anlayışı benimseyen BUSKİ, bugüne kadar olduğu gibi yeni dönemde de hizmetin en iyisini sunabilmenin imkanlarını seferber etmeye hazırlanıyor. BUSKİ’den sorunlarına çözüm bekleyen vatandaşlarımıza ulaştırılacak hizmet bağlamında Alo 185 birimimize büyük görevler düşüyor. Bu tespitten hareketle, ‘Alo 185 Arıza Şikayet Hattı’mızı yeniden yapılandırıyoruz. Birimimizin yazılım ve donanım sistemini teknolojinin en son imkanları dahilinde yeniliyoruz.” diye konuştu.

Vatandaşla iletişimde yeni dönem

BUSKİ’nin vatandaşla iletişiminde yeni bir dönem açması beklenen sistem, yaklaşık 8 aylık inceleme-araştırma döneminden sonra projelendirildi.

Donanımla ilgili hizmet alımlarının devam ettiği projenin ihalesi tamamlandı.

Yüklenici firma ile BUSKİ’nin yazılım ve donanım sisteminde görev alan ekiplerin ortak koordinasyonuyla sürdürülen çalışmalarda büyük ilerlemeler kaydedildi.

İletişim teknolojisinde ulaşılan en ileri uygulamaların tatbik edildiği proje ile arıza takip sisteminin oluşturulması, abonenin BUSKİ’nin hizmetlerinden etkin biçimde yararlandırılması, arıza belleği oluşturularak elde edilecek geri dönüşümle kurumun planlama, projelendirme ve yatırımlarına ışık tutulması amaçlanıyor.

Sistem uyarınca herhangi şikayet, talep ve öneri için Alo 185’i arayan vatandaş sisteme otomatik olarak kaydedilerek, veri tabanı oluşturulacak.

Etkin, hızlı ve çözüm odaklı hizmet

Oluşturulacak veri tabanında vatandaşça belirtilen hususların giderilmesi ya da çözümü takibe alınarak, sonucu hakkında vatandaş bilgilendirilecek.

Alo 185’e gelen şikayet, öneri ve taleplerin iş takibi zincirine dahil edilebilmesi için de sistem kapsamında iş süreci havuzu oluşturulacak.

Havuzda biriken öneri ve talepler, muhteviyatına göre ilgili ekiplere yönlendirilerek sorunların çözümü bağlamında etkin ve hızlı bir iş takibi sürecinin de önü açılmış olacak.

İş süreci havuzunda arıza ve acil müdahale edilmesi gereken durumlar, mobilize durumdaki arıza ekiplerinin tabletine ulaştırılarak, anında ve etkin müdahalede bulunulması sağlanacak.

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BUSKİ
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER
ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ