Bursa’nın en önde gelen hizmet kurumlarından Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü, üstün hizmet kalitesine yönelik çalışmalarına hız
TEMEL İLETİŞİM BECERİLERİ 30.06.2014 Bursa’nın en önde gelen hizmet kurumlarından Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü, üstün hizmet kalitesine yönelik çalışmalarına hız verdi. Bu kapsamda, BUSKİ Çağrı ve Hizmet Merkezi personeline, “Temel İletişim Becerileri” konulu eğitim verildi. İletişim Uzmanı Zerrin DOĞAN’ın sunumuyla gerçekleşen eğitimde, çağrı merkezi operatörlerinin vatandaş ile iletişimlerini daha profesyonel yapabilmeleri için dikkat etmeleri gereken hususlar üzerinde duruldu. “Zor müşteri ve zor durumlarla başa çıkma”, “stresle başa çıkma”, “telefonda etkileme ve ikna becerileri”, “etkin çağrı merkezi yönetimi”,” takım oluşturma ve geliştirme” ile “rehberlik” başlıklarından oluşan sunum, temel iletişim becerileri konusunda, akıllardaki sorulara yanıt oluşturdu. BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BUSKİ BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ |