E-BUSKİ ONLİNE ABONE REHBERİ ÖNERİ & TALEP SU VE ŞEHİR BURSA
DERGİSİ
SU ANALİZ
RAPORLARI
HİZMET NOKTALARI

Tüketici hakları BUSKİ’de mercek altına alındı

Buski Genel Müdürlüğü

Gerçekleştirdiği altyapı çalışmalarıyla örnek projelere imza atan Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü, düzenlediği sosyal etkinliklerle de adından söz ettiriyor. BUSKİ, sosyal etkinlikler zincirine son olarak, “Tüketici Haklarını Koruma Konferansı”nı ekledi.

Gerçekleştirdiği altyapı çalışmalarıyla örnek projelere imza atan Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü, düzenlediği sosyal etkinliklerle de adından söz ettiriyor. BUSKİ, sosyal etkinlikler zincirine son olarak, “Tüketici Haklarını Koruma Konferansı”nı ekledi.

BUSKİ Genel Müdürlüğü İnsan Kaynakları ve Eğitim Daire Başkanlığı’nın düzenlediği etkinlikte, tüketici hakları konusu bütün yönüyle ele alındı.

BUSKİ Konferans Salonu’nda gerçekleşen etkinlikte konuşan Tüketicileri Koruma Derneği (TÜKDER) Başkanı Necdet FİLİZOĞLU, tüketici mağduriyetiyle ilgili hukuki ve yasal konulara ilişkin bilgi verdi.

Ürünün bedel iadesinin gerektirdiği koşulların neler olduğuna ilişkin açıklamalarda bulunan FİLİZOĞLU, “Alışveriş aktivitesi neticesinde alınan bir ürünün iade koşulları, belli kriterleri içermektedir. Ayıplı mal diye tabir edilen bu husus, ürün iadesi ve ürünün değiştirilmesi gibi konuları da beraberinde getirmektedir. Tüketiciye, ürünün ücretsiz onarım talebinde bulunulması hakkını getiren böylesi bir durum, yasal düzenlemelerle güvence altına alınmıştır.” diye konuştu.

TÜKDER Üyesi Fecri ŞENGÜL de tüketicinin aldığı bir ürünü, 14 gün içerisinde hiçbir gerekçe göstermeksizin iade etme ya da cayma hakkı bulunduğunu vurguladı.

ŞENGÜL, 2014 yılı içerisinde TÜKDER’e, 261 bin ayıplı mal şikayeti iletildiğini de sözlerine ekledi.

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BUSKİ

BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER

ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ