E-BUSKİ ONLİNE ABONE REHBERİ ÖNERİ & TALEP SU VE ŞEHİR BURSA
DERGİSİ
SU ANALİZ
RAPORLARI
HİZMET NOKTALARI

Vatandaşın konuşan sesi gören gözü

Buski Genel Müdürlüğü

Bursa Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdür Vekili Güngör GÜLENÇ, ALO 185  BUSKİ Çağrı Merkezi’ni ziyaret etti. BUSKİ’nin üstün hizmet anlayışının en somut örnekleri arasında yer alan ALO 185 BUSKİ Çağrı Merkezi, haftanın 7 günü 24 saat kesintisiz hizmet veriyor.

Çağrı merkezinin BUSKİ’nin kurum imajını yansıtan önemli işlevi bulunduğunu belirten GÜLENÇ, günde ortalama 1500 ila 2000 arasında değişen sayıdaki arıza bildirimi, acil çağrı ve şikayet telefonunun ulaştığı çağrı merkezinde yoğun bir çalışma temposunun bulunduğunu vurguladı.

Özverili çalışmaları nedeniyle ALO 185 Çağrı Merkezi çalışanlarına teşekkür eden BUSKİ Genel Müdür Vekili Güngör GÜLENÇ, kurum aidiyeti anlayışı çerçevesinde hizmetin en iyisini sunmanın gayretinde olduklarını da sözlerine ekledi. (19.12.2017)

BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ

BUSKİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ