E-BUSKİ ONLİNE ABONE REHBERİ ÖNERİ & TALEP SU VE ŞEHİR BURSA
DERGİSİ
SU ANALİZ
RAPORLARI
HİZMET NOKTALARI

Vatandaştan BUSKİ'ye büyük güven

Buski Genel Müdürlüğü

BUSKİ Genel Müdürlüğü Kalite Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Toplantısı, BUSKİ Konferans Salonu'nda gerçekleştirildi. BUSKİ'nin kurumsal hedeflerine ulaşma noktasında kalite hedeflerinin önemine vurguda bulunulan toplantıda, "BUSKİ Abone Memnuniyeti Araştırması"nın sonuçları da değerlendirildi. Anket, vatandaşın BUSKİ'nin hizmetlerine büyük bir güven duyduğunu belgeledi.

 

Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü Kalite Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Toplantısı, BUSKİ Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi. Birimlerde görev yapan kalite temsilcilerinin katıldığı toplantıda, BUSKİ Genel Müdür Yardımcıları Güngör GÜLENÇ, Adem VURAL, BUSKİ Teftiş Kurulu Başkanı Yalçın ÇİĞDEM, daire başkanları, şube müdürleri ve birimlerin kalite temsilcileri hazır bulundu. Toplantı, BUSKİ İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkan Vekili İbrahim GÜNEŞ’in açılış konuşması ile başladı. GÜNEŞ konuşmasında, BUSKİ’nin kurumsal hedeflerine ulaşma noktasında kalite hedeflerinin önemine vurgu yaparak, kurum çalışanlarına teşekkür etti.  BUSKİ Kalite Şefliği’nden Bahar ASLAN bir önceki Yönetimi Gözden Geçirme Toplantısı’nda alınan kararlar hakkında bilgi vererek, belirlenen hedeflerin 2016 yılı içerisinde gerçekleşme oranlarını sundu. İç tetkiklerin sonuçlarının paylaşıldığı toplantıda, BUSKi bünyesinde uygulanan 23 DÖF (Düzeltici ve Önleyici Faaliyet) incelendi.

BUSKİ faaliyetleri çerçevesinde 2 yılda bir olmak üzere BUSKİ’nin sunduğu hizmetlerin yararlanıcısı olan vatandaşların görüş ve değerlendirmelerini ölçmek üzere yapılan “Abone Memnuniyeti Araştırması”nın sonuçlarını Orta Doğu Teknik Üniversitesi Sosyoloji Bölümünden Yusuf ŞAHİN sundu. Bursa’nın 17 ilçesinden 3 bin kişi ile yüz yüze görüşülerek gerçekleştirilen “Memnuniyet Araştırması “; BUSKİ ve içme suyu hakkındaki değerlendirmeleri, BUSKİ çalışma ilkeleri hakkındaki değerlendirmeleri,  BUSKİ’nin sunduğu hizmetlerdeki başarı durumunu, BUSKİ faaliyetlerinden haberdarlık düzeyini ve genel şikayet başlıklarını içeriyor.

Saha araştırmasına katılanların yüzde 18’i iş yeri abonelerinden,  yüzde 66’sı mesken abonelerinden oluşuyor. Bursa’da içme suyuna duyulan güven düzeyinin yüksekliğini ortaya koyan çalışma, “Bursa’da Su Çeşmeden İçilir” kampanyasının vatandaş nezdinde büyük bir takdir ve kabul gördüğünü ortaya koyuyor. BUSKİ faaliyetlerine ilişkin değerlendirmelerin ilgili birimlerin dikkatine sunulmasının akabinde toplantı BUSKİ Genel Müdür Yardımcısı Adem VURAL’ın değerlendirme konuşması ile devam etti. VURAL,  BUSKi’de yürütülen kalite çalışmalarının sadece Kurum’un iç işleyişini değil aynı zamanda halkla ilişkileri de geliştirmek açısından da büyük bir imkan sunduğunu dile getirdi. Belirlenen hedeflerin gerçekleştirilmesinde tüm çalışanların katkılarının şart olduğunu söyleyen VURAL, özverili çalışmaları için tüm personele teşekkürlerini ifade etti.

BUSKİ Kalite Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Toplantısı, 9001:20015 KYS standardı versiyon değişikliği bilgilendirmesi ile son buldu. (16.02.2017)

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BUSKİ

BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER

ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ